Verzenden en retourneren

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Talona verstuurt tot op heden enkel naar klanten binnen België. De verzendkosten zijn €5,50.
Gratis verzending vanaf € 50,00.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien een product op stock is kan dit de dag van bestelling nog verwerkt worden voor 16h.
Indien een product niet op stock is streven we naar een levertermijn van 5-7 werkdagen.

 

Mijn ontvangen product is beschadigd, wat nu?

Service staat bij ons hoog in het vaandel, we maken uw pakket klaar met de grootste zorg en gaan voor optimale tevredenheid.

Is er toch iets fout gelopen? Contacteer dan binnen de vijf dagen onze klantendienst en we lossen het op voor u, foto’s van het probleem zijn hierbij onmisbaar. Stuur alle info naar info@talona.be vergezeld van het ordernummer en we nemen zo spoedig mogelijk contact op met u.

 

Ik wil een product retourneren, kan dat?

U neemt binnen de 14 dagen na ontvangst van het product contact op met onze klantenservice via info@talona.be met duidelijke vermelding van wat u wilt retourneren met gebruik van het downloadbare formulier.

Stuur altijd producten in de originele verpakking en in ongedragen staat terug om schade te vermijden.
Producten die door slechte verpakking beschadigd raken kunnen wij spijtig genoeg niet aanvaarden.

De terugbetaling (exclusief verzendingskosten) zal uitgevoerd worden binnen de 14 dagen op het rekeningnummer die wij van u ontvingen.

 

Wie betaalt de verzendkosten bij retourneren?

Wij betalen de verzendkosten van de retournering in volgende toepassingen:
– Indien u een product hebt ontvangen dat u niet besteld heeft;
– Indien u een product defect geleverd krijgt.

U dient zelf de verzendkosten van de retournering te betalen in volgende toepassingen:
– Indien u niet tevreden bent over een product;
– Indien u per ongeluk een verkeerd product geeft besteld.

Bij het gebruikmaken van het herroepingsrecht betaalt u als consument ten hoogste de verzendkosten voor de retournering.

 

Ik kreeg het verkeerde artikel toegestuurd, wat nu?

Indien er een fout gebeurde bij de verzending van artikelen, neem dan contact op met de klantendienst via info@talona.be.

We zoeken uit waar het fout ging en sturen je alsnog gratis het juiste product toe. Het foutieve product laten wij op onze kosten retour sturen naar ons.

 

Nog vragen?

Aarzel niet om ons te contacteren via info@talona.be.

0
    0
    Uw winkelmandje
    Uw winkelmandje is leegTerug naar shop